Ovo je bukvalno ono o cemu pricamo: Sistemsko obrazovanje nije implementirano "korektno", zaposleni tamo su birani ne na osnovu uspeha i rezultata, vec na osnovu eksternih kriterijuma (partijska pripadnost, nepotizam....). Srdjan ti kaze da je ucestvovao u proverama i da su rezultati merjlivo losiji, Bane i ja u privredi to isto primecujemo, to i jeste problem.
Prosecan inzenjer je bolji od prosecnog autodidakta jer je prosecan inzenjer u skolu usao motivisan da nauci, mada se i to menja, sve ih vise ulazi u skolu "jer se to dobro placa", i to, u spoju sa lose implementiranim obrazovanjem, rezultira time da je ono sto izlazi iz skole funkcionalno neupotrebljivo. Isti je problem, doduse, i sa klincima koji sami uce sa kurseva motivisani idejom lake zarade, pa je prosecan inzenjer i dalje stvarno bolji - ali to nije dovoljno. Problem je sto je prosecan inzenjer danas losiji nego sto je bio pre, a trebalo bi da je bolji.
Blasphemy? How can I blaspheme? I'm a god!'